Kolejna zawiecha

Tak, wiem.
Opóźniam się bardzo z zamówieniami, rozdziałami.
Ale naprawdę proszę kolejny raz o wybaczenie.
Chcę pisać, ale kiedy zasiadam to mam pustkę w glowię.
Nie mam weny do pisania od bardzo dłuższego czasu.
Staram się coś nabazgrać, ale nie potrafię już tego dokończyć.
Przynajmniej na ten czas.
Zamówienia mam juz obmyślone, tytuły itd, ale treść jest ciężko znaleźć.

Nie potrafię znaleźć bardziej wymyślnego wytłumaczenia, więc tak piszę.

Naprawdę jeszcze raz przepraszam.
Postaram się jak najszybciej pisać.
Ferie niedługo mam więc może wtedy coś mi trafi do tej głowy.

Bądźcie cierpliwi.
Będę bardzo wdzięczna.


 ~ HanBlue







2 komentarze:

  1. Trudno, nie da się pisać non stop. ^^ Poczekamy, aż będziesz "twórczo-produktywna". :3
    Hwaiting~

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej nominowałam was do libster Award. :*
    Więcej informacji tutaj :
    http://bigkoreandream.blogspot.com/2014/03/libster-award-ii.html

    OdpowiedzUsuń