Mała refleksja

Postanowiłam napisać takiego posta o takim tytule, ze względu na to, że dużo rozmyślałam na temat blogu, opowiadań, fakt, nie robię ich systematycznie, ale jak coś dodam to oczekuję czegoś od czytelników, czyli komentarzy.

Kiedy wrócę do Polski mam zamiar zająć się tylko jednym opowiadaniem i zaległymi one shotami.

Czego bym chciała tym razem od Was. Chce abyście dali mi motywację, bo nie wiem dla kogo piszę, od czasu do czasu ktoś coś napisze i tylko tyle, a blog istnieje od 1.5 roku i tych komentarzy nie ma za wiele.

Ja będę się starać i Wy się starajcie, abym nie zaprzestała twórczości, bo dzięki Wam mogę prowadzić ten blog. Ale chcę widzieć komentarze wszelkiego rodzaju.

Krótko i na temat c:

Bye bye


3 komentarze:

  1. Według mnie powinnaś się cieszyć, że w ogóle masz czytelników, którzy tu wchodzą z każdą nową notką i nabijają wyświetlenia. Bywają blogi, które nawet tego nie mają.
    Ja sama również nie dostaję dużo komentarzy, bywają dni, gdy mam tylko 2-3 wyświetlenia, ale wciąż piszę dla tych, którzy z nową notką przychodzą i dzienne wyświetlenie podskakuje z tych 5 do 50-ciu paru.
    Takie jest moje zdanie, to tylko kwestia tego, czy się pisze dla siebie, bo to się lubi, czy dlatego, by być wychwalanym w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umieszczam opowiadania, by w przyszłości je przeczytać i przypomnieć sobie, co mnie kiedyś fascynowało. Piszę tak, by mnie się podobało, piszę o tym, co lubię, nie zmuszam się do pójścia z falą, by być kolejną osobą piszącą o tym samym. ^^ A to, że po drodze ktoś przeczyta raz i drugi i mu się spodoba, to wtedy będzie to pisanie dla mnie i tego ktosia, który sobie czasem zajrzy. :3

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o to, że chcę wymuszane komentarze czy coś, nie nie nie, piszę dla siebie, tylko chciałabym znać opinie, jakies rady cos w tym sensie. Ja nawet czasami wracam i czytam to co kiedyś napisałam. Cieszę się, że ktoś tu wchodzi, ale miłoby gdyby.zostawiono po sobie ślad. Tylko tyle.

      Usuń