Czas się pożegnać

Mam przykrą wiadomość dla Was. Otóż zamykam swoją działalność tutaj. Nie mam zamiaru dłużej Was zwodzić, że niedługo kolejne treści się pojawią z Waszymi ulubionymi pairingami. Po prostu wena we mnie się wypaliła w tym temacie. Teraz ostatni rok mam zamiar poświęcić się nauce i dalej poświęcić czasu dla mojego innego bloga Get your Crayon.

Wiem, że większość z Was będzie poirytowana itd, ale nic na to nie poradzę, że tak się stało. Mi też jest przykro, że nie ukończę opowiadania, one shotów.

Może kiedyś wrócę i dokończę swoje dzieła. Ale tak jak napisałam powyżej, muszę się z Wami pożegnać. Było miło czytać komentarze, nie ważne czy krytyki, czy chwalące, każdy komentarz był dla mnie ważny. Wy byliście dla mnie ważni jako czytelnicy.

Przepraszam, że nie będziemy mogli dalej wspólnie czytać opowiadań oraz przeżywać kolejnych wrażeń.

Dziękuję, że ze mną byliście cały ten czas i mnie wspieraliście.

Dziękuję.



4 komentarze:

  1. Wcale nie jestem poirytowana! Świetnie cię rozumiem i współczuję braku weny. Cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze. Wiedz, że zawsze będę czekać, aż wrócisz! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że kiedyś tu wrócisz :D weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze będziemy z tb! Będziemy czekać 💝💝💝. Wracaj szybciutko 🙈🙉🙊 HWAITING! !

    OdpowiedzUsuń