Rozstanie na jakiś czas

     Niedługo zaczyna się nowy rok szkolny, ale mój zacznie się dopiero w listopadzie, ponieważ w sobotę wyjeżdżam na praktyki do Niemiec na dwa miesiące (praktyki w hotelu). Wracam po Wszystkich Świętych.

     Myślałam, że wyrobię się z rozdziałami "Upadłego Anioła" ale niestety moja wena mi na to nie pozwoliła, więc tutaj i tak będzie niespodzianka w czasie mojej nieobecności pojawią rozdziały (doda je osoba upoważniona). O ile czas mi pozwoli będę starać się pisać po trochu, lecz nie obiecuję tego. 

     Co do zamówień, bardzo przepraszam, że ich nie realizuje, ale bardzo skupiłam się na UA i tak wyszło jak wrócę z praktyk i ogarnę szkołę (co mi trochę czasu zajmie) to napiszę jak najszybciej. 

Naprawdę bardzo Was przepraszam. 
Znowu muszę Was opuścić na bardzo długi czas. 
Ale szybko to minie, nim się obejrzymy już będzie listopad i kolejna dawka mojej twórczości.

Do zobaczenia za dwa miesiące.
Trzymajcie się i powodzenia w szkole/pracy kochani.

Saranghaeyo <3




1 komentarz: