Zawieszenie

     Miałam robić remont bloga po tym jak wstawię one shot, ale znalazłam szablon, który idealnie odpowiada i nie trzeba już robić.XDD 
(mam nadzieję, że Wam się podoba ta zmiana ^^")

Tak, wiem powtórzę się po raz setny na ten temat, ale muszę.

     Pewnie nie możecie się doczekać kolejnych rozdziałów, ale niestety jak na razie brak mi weny na nich, więc postanowiłam, że zawieszę bloga na jakiś czas (nie na długo, obiecuję). Wolę przeczekać parę dni, przemyśleć i wpaść na genialne (no może nie aż tak genialne.XDD) pomysły jak dalej pisać (może będę z rozdziałami do przodu, kto wie).

Przepraszam. TT^TT
Czekajcie cierpliwie na mnie i rozdziały.


~HanBlue

1 komentarz:

  1. Cóż, wena to kapryśne "coś", więc rozumiem sytuację. Będę czekać i miesiąc, tylko nie opuść nas na zawsze ^^
    Miłego odpoczynku :3

    OdpowiedzUsuń