Ogłoszenie parafialne

Siemanko.

Tak wiem, opóźniam się z dodaniem ostatniej części opowiadania. Jestem w trakcie pisania go.

Byłam dość zajęta przez ten czas a to wszystko związku z wyjazdem do Warszawy na Animatsuri.
Dzisiaj wyjeżdżam o 23:02 a wracam w niedziele o 15:00.

Spędzę ten czas miło ze swoimi znajomymi. Jedziemy w 7 osób (dodatkowe informejszyn)

Jeśli ktoś z moich czytelników się wybiera na konwent to możecie mnie tam spotkać.

Powrócę do pisania w przyszłym tygodniu i NA PEWNO go dodam.
W zakładce SPAM albo na asku możecie mnie po niedzieli zapytać jak było i jakie wrażenie (taka tam zachęta)

Hmm, z tego ogłoszenia to wszystko.

Zapomniałam Wam życzyć udanych wakacji tak więc....

Udanych i bezpiecznych wakacji Wam życzę, bawcie się dobrze <3


Han Blue


2 komentarze:

  1. Och. Ważne by było w lipcu ;) ta cześć.
    Przez ostatnie dni czytalam Anioła i jestem pod wrażeniem! Moze sa błędy,może nie jesteś dobrą humanistka,ale te wszystkie wydarzenia sa perfekcyjne!
    Nie mogę się doczekać i usanego wyjazdu!
    Tak się cieszę, że trafiłam na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać ostatniej części ^^

    OdpowiedzUsuń