Get. Set. Ready? Go!


Udało się.
Cieszę się, że wreszcie udało mi się napisać rozdział i zaległe zamówienie.
Tak jak napisałam pod rozdziałem 23 "UA" to na początek lipca powinnam skończyć 24 rozdział, ale to nie jest pewne. W trakcie pisania 24 rozdziału, będę pisać zamówienia.
Wypiszę teraz jakie zamówienia mam w kolejce:

1. 2MIN (SHINee) - fluff dla Magi Lee
2. Ken x Ravi (VIXX) - angst dla Anonima
3. JRen (NU'EST) -angst oraz TaoRis (EXO) - angst dla Suza Na
4. TaoRis (EXO) - fluff/smut dla Anna Kim
5. Ken x Leo (VIXX) - angst, DaeUp (B.A.P) - angst oraz Raven (VIXX) - fluff dla Ookami
6. Ken x Leo (VIXX) - angst oraz RaviN (VIXX) - angst dla Anonima
7. G.D x Taemin - komedia dla Taemin-kun

Jak widać jest tych zamówień mnóstwo. Niedługo rozpracuje zasadę co do zamówień. Na pewno będzie ograniczenie co do ilości. Ale o tym później.

Dużo się dzieje w moim życiu. Niedługo koniec roku szkolnego. Tutaj niedługo konwent.
Właśnie!

Jeśli ktoś z Was wybiera się na Animatsuri (Warszawa, 11-13 lipca) to możecie mnie tam spotkać.

Wracając do blogu.
Zamówione one-shoty będą powoli realizowane w takiej kolejności w której podałam.
A 24 rozdziału oczekujcie w najbliższym czasie.

Miłego czytania życzę.

~Blue



6 komentarzy:

  1. Tak się ciesze!! Ja oczywiście wole Neo(Leo x N) ale kocham VIXX i się ciesze że ktoś coś o nich napisze. Jeeeee......!!!
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie taka reakcja c: dziekuj osobom, które poprosiły mnie o to. Będę starać się by wyszło jak najlepiej.

      Usuń
  2. Jej! Jestem tu ;3 Oj już nie moge sie doczekać ;D Dziękuje za to i za twój powrót ;) brakowało mi cb... ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam nikogo pominąć xp Zamówienie to zamówienie trzeba zrealizować i trzeba dbać o czytelników, by wracali zawsze (lekcje zawodowe z hotelarstwa wnikają w moje życie prywatne).
      Awwww~ jest mi bardzo miło z tego powodu. Bałam się, że mało kto będzie na mnie czekał, bo ciągle zawieszałam albo mówiłam, że niedługo pojawi się rozdział, który wstawiłam dopiero wczoraj.

      Jestem bardzo wdzięczna Wam za cierpliwe czekanie <3

      Usuń
  3. Załapie się na zamówienie? Powiedz, że tak :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem ale jak napiszę wszystkie powyżej wymienione ^^"

      Usuń